कबीर मेरे सर्व प्रिय कवि हैं. और मैंने इन्हें खूब पढ़ा है |लेकिन पता नहीं क्यूँ मुझे चीजें सिर्फ वैसी ही नहीं दिखाई देती जैसी दिखलायी जाती हैं कुछ और भी दिखता है उस और को पकड़ने का प्रयास करता हूँ बाकी तो जब सब कह रहें हैं कह ही रहें हैं .
कबीर दास जी कहते हैं-'' मेरी चुनरी पे पड़ गया दाग....... मल मल धोये दाग न छूटे'' आज कबीर होते तो मैं पूछता स्त्री है तो उसकी चुनरी पर दाग दिखाई देता है पुरुष है तो कुछ नहीं ? पुरुष का दावा देखिये - ज्यूँ की त्यूं धर दीनी चदरिया. जरूर रख दी होगी? स्त्री से ही अपना लहंगा चुनरी नहीं सभंलती है. यही कहना चाहते हैं न आप ? अगर दाग पड़ ही गया तो कौन सा पाप हो गया जो घिस घिस कर धोया जाए. इसके बिना इस दुनिया का कोई मतलब है? नहीं आप तो कहेंगें नारी की झाई पडत अँधा होत भुजंग, ते पुरुष कोन गति जो नित नारी के संग.सांप भी अँधा हो जाता है आदमी भी अँधा हो जाता है . ये जादू औरत के पास ही है.तुम्हें बुराई दिखती है मुझे तो नारी की खूबी लगती है.मान्यवर अगर आपको स्त्री इतनी खतरनाक लगती थी तो आप अपनी पत्नी के साथ सारी उम्र कैसे रहे ? ज्यूँ की त्यूं धर दीनी चदरिया ? और ये कमाल[पुत्र] और कमाली[पुत्री]? ये क्या छत में से टपक पड़े. जितनी क्रान्ति समाज के और सारे तबकों के लिए की उसमें से आधा तिहाई हिस्सा औरतों का भी होना चाहिए था. महात्मा जी उनके लिए भी तो आवाज उठानी थी.नहीं उठायी तो समाज भी कहाँ बदला ? समाज तब बदलता है जब औरतों की दशा में सुधार होता है .
کبیر میرے سب سے پسندیدہ شاعر ہیں. اور میں نے انہیں خوب پڑھا ہے | لیکن پتہ نہیں کیوں مجھے چیزیں صرف ویسی ہی نہیں دکھائی دیتی جیسی صورت ہی نظر جاتی ہیں کچھ اور بھی نظر اتا ہے اس اور کو پکڑنے کی کوشش کرتا ہوں باقی تو جب سب کہہ رہے ہیں کہ ہی رہیں ہیں.
کبیر داس جی کہتے ہیں -'' میری دوپٹوں پہ پڑ گیا داغ ....... مل مل دھوئے داغ نہ چھوٹے'' آج کبیر ہوتے تو میں پوچھتا عورت ہے تو اس کی دوپٹوں پر داغ دکھائی دیتا ہے مرد ہے تو کچھ نہیں؟ مرد کا دعوی دیکھیے - جيو کی تيو دھر دینی چدريا. ضرور رکھ دی ہوگی؟ عورت سے ہی اپنا لهگا دوپٹوں نہیں سبھلتي ہے. یہی کہنا چاہتے ہیں نہ آپ؟ اگر داغ پڑ ہی گیا تو کون سا گناہ ہو گیا جو گھس گھس کر دھویا جائے. اس کے بغیر اس دنیا کا کوئی مطلب ہے؟ نہیں آپ تو كهےگے خاتون کی جھاڑ پڈت ادھا هوت بھجگ، تے مرد کون رفتار جو نت خاتون کے سنگ. سانپ بھی ادھا ہو جاتا ہے آدمی بھی ادھا ہو جاتا ہے. یہ جادو عورت کے پاس ہی ہے. تمہیں برائی نظر آتی ہے مجھے تو خاتون کی خوبی لگتی ہے. مانيور اگر آپ عورت اتنی خطرناک لگتی تھی تو آپ اپنی بیوی کے ساتھ ساری عمر کیسے رہے؟ جيو کی تيو دھر دینی چدريا؟ اور یہ کمال [بیٹے] اور كمالي [بیٹی]؟ یہ کیا چھت میں سے ٹپک پڑے. جتنی انقلاب سماج کے اور سارے طبقوں کے لئے کی اس میں سے آدھا تہائی حصہ عورتوں کا بھی ہونا چاہئے تھا. مہاتما جی ان کے لئے بھی تو آواز اٹھانی تھی. نہیں اٹھائی تو سماج بھی کہاں بدلہ؟ سماج تب بدلتا ہے جب عورتوں کی حالت کو بہتر ہوتا ہے.
کبیر میرے سب سے پسندیدہ شاعر ہیں. اور میں نے انہیں خوب پڑھا ہے | لیکن پتہ نہیں کیوں مجھے چیزیں صرف ویسی ہی نہیں دکھائی دیتی جیسی صورت ہی نظر جاتی ہیں کچھ اور بھی نظر اتا ہے اس اور کو پکڑنے کی کوشش کرتا ہوں باقی تو جب سب کہہ رہے ہیں کہ ہی رہیں ہیں.
کبیر داس جی کہتے ہیں -'' میری دوپٹوں پہ پڑ گیا داغ ....... مل مل دھوئے داغ نہ چھوٹے'' آج کبیر ہوتے تو میں پوچھتا عورت ہے تو اس کی دوپٹوں پر داغ دکھائی دیتا ہے مرد ہے تو کچھ نہیں؟ مرد کا دعوی دیکھیے - جيو کی تيو دھر دینی چدريا. ضرور رکھ دی ہوگی؟ عورت سے ہی اپنا لهگا دوپٹوں نہیں سبھلتي ہے. یہی کہنا چاہتے ہیں نہ آپ؟ اگر داغ پڑ ہی گیا تو کون سا گناہ ہو گیا جو گھس گھس کر دھویا جائے. اس کے بغیر اس دنیا کا کوئی مطلب ہے؟ نہیں آپ تو كهےگے خاتون کی جھاڑ پڈت ادھا هوت بھجگ، تے مرد کون رفتار جو نت خاتون کے سنگ. سانپ بھی ادھا ہو جاتا ہے آدمی بھی ادھا ہو جاتا ہے. یہ جادو عورت کے پاس ہی ہے. تمہیں برائی نظر آتی ہے مجھے تو خاتون کی خوبی لگتی ہے. مانيور اگر آپ عورت اتنی خطرناک لگتی تھی تو آپ اپنی بیوی کے ساتھ ساری عمر کیسے رہے؟ جيو کی تيو دھر دینی چدريا؟ اور یہ کمال [بیٹے] اور كمالي [بیٹی]؟ یہ کیا چھت میں سے ٹپک پڑے. جتنی انقلاب سماج کے اور سارے طبقوں کے لئے کی اس میں سے آدھا تہائی حصہ عورتوں کا بھی ہونا چاہئے تھا. مہاتما جی ان کے لئے بھی تو آواز اٹھانی تھی. نہیں اٹھائی تو سماج بھی کہاں بدلہ؟ سماج تب بدلتا ہے جب عورتوں کی حالت کو بہتر ہوتا ہے.
सही है ..
जवाब देंहटाएंएक नजर समग्र गत्यात्मक ज्योतिष पर भी डालें